kan je auto verzekering een week terug laten verzekeren ?
hier je les uit trekken en voortaan tijdig betalen
of
naar België verhuizen en blij zijn met de verwittiging dat je vooralsnog moet betalen. Ik krijg reeds meer dan een maand voor afloop van het contract een voorstel tot betaling. De uiterste datum van betaling valt een maand voor het verloop van het contract. Dus als ik toch nog even over dat tijdstip ga dan ben ik nog steeds verzekerd. Je kan uiteraard altijd gaan praten met jouw verzekeringsmakelaar of -beambte en jouw verhaal eerlijk brengen. Je weet maar nooit dat er toch nog een goedkopere oplossing uit de bus komt. Vele mensen kruipen in deze situatie in hun schelp en dat is wat je juist NIET moet doen.
Dus...
ga er over praten met de mensen die er effectief iets kunnen aan doen en Vertrouw er op dat ze begrip kunnen/zullen opbrengen voor jouw situatie en dat ze jou op zijn minst tips zullen geven om dit soort ongewenste toestanden in de toekomst te vermijden.
Mogelijks krijg je ook de kans om die boete in termijnen af te betalen. Vraag ernaar, je zal verbaasd staan hoe hulpvaardig mensen zijn als Jij de verantwoordelijkheid neemt voor jouw eigen zwakke punten of nonchalante kanten. Dit is iets wat ik niemand toewens maar wat velen van ons ooit op één of ander financieel front overkomt. Je bent dus héél menselijk, als dat al een troost mag zijn ;-) Liefs, succes en Mega big Smile van me
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.