Wie is er verantwoordelijk voor het betalen van de zorgverzekering, en voor het betalen van de schuld als blijkt dat de verzekering niet betaald is?
Je bent 18, je woont thuis, hebt geen werk/school. Je ouders sluiten een zorgverzekering voor je af, en beweren dat ze die betalen. Na 4 jaar krijg je ruzie met je ouders. En ga je de deur uit. Dan ben je dus 22. En dan blijkt dat die hele zorg verzekering al 4 jaar niet betaald is. Wie is daar dan verantwoordelijk voor?
Ik vraag dit niet voor mezelf. Een vriendin van mij heeft een meid in huis genomen, en die beweert dit verhaal. Nu zegt die meid dat ze giga schulden heeft.
Bla bla bla, maar ze is te lui om werk te zoeken, en zuigt ondertussen mijn vriendin uit.
Mijn vriendin heeft een heel groot hard, en voelt zich enorm verantwoordelijk voor alle problemen in de wereld. En ik kan het niet uitstaan dat ze word uitgezogen door die griet.
Ik geloof ook helemaal niets van dat verhaal. Kan het waar zijn wat ze beweert?"
De deurwaarder is geweest, en probeert alles op die griet te verhalen. Maar die heeft geen sou.
Nu is mijn vriendin bang dat de deurwaarder haar spullen in beslag komt nemen, omdat die griet ook op haar adres is ingeschreven.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.