heb ik recht op uitkering als ik zelf ontslag heb genomen nadat ik een duidelijke afspraak heb gemaakt met mijn leidinggevende?
1 a 2 weken heb ik een gesprek gehad met mijn leidinggevende over mijn contractverling. Zij wilde mij deze eigenlijk niet geven en we hadden het ook over dat ik weer wil beginnen met school. Toen heeft zij de afspraak met mij gemaakt dat ik toch verlenging ik krijg maar dat ik zelf ontslag neem. En dit allemaal 2 dagen voordat mijn verlening van actief zou gaan, dus gelijk ja gezegt, want naar mijn mening was dat een wederzijdse goedkeuring en dat wil dan zeggen dat ik recht heb op uitkering. Per 1 juni heb ik aangegeven ontslag te willen nemen, dit ik moest per mail doorvoeren naar haar en toen ontving ik dagen later een mail van hr dat ik per 1 juli stop zo der gesprek te hebben gehad met me ledinggevende en niets te hebben getekend. Ik wil haar hierop aanspreken als ze terug is van vakantie. Wel iemand anders in het bedrijf aangesproken en hij was hiervan op de hoogte en gaf me aan dat ik recht het op uitkering. Maar ligt ook denk ik aan me leidinggevende. Sta ik nu in het recht? Kan ik dit aanvechten?
Toegevoegd na 32 minuten:
Hahah, lees net zelf wat ik heb getypt. Sorry voor mijn spelfouten. Dat heb je als je via mobiel typt. Maar ik hoor het wel als het onduidelijk is. Alvast bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.