Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn zoontje is de code van zijn ijzeren thuis rabo topkid kluis kwijt. Weet iemand de juiste code? Alle kluisjes hebben dezelfde code.

Toegevoegd na 1 uur:
De codes die gegeven worden op deze site kloppen niet, geven bijvoorbeeld niet aan waar te beginnen. Ik weet nog dat je 2 x naar links moest draaien; dit staat er niet bij. Hoop echt dat iemand meer weet :-)
Verder is het idd grappig 'speelplezier' al ziet mijn zoontje dat heel anders ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sparen
6.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/alle-categorieen/open-rabo-topkid-kluis-code.391748 http://forum.fok.nl/topic/1253483/1/999
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dagen lang speel plezier noem je dat ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gerelateerde vragen
■Hoe open je een rabo topkid kluis zonder code?
■Wat is de code van mijn Rabobank Topkid kluis?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De code van de kluis van mijn zoon is 40 10. Maar ik weet natuurlijk niet zeker of dat voor jou de juiste code is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals telefonisch besproken op 23 april stuur ik u hierbij de code van de Topkidkluis.

Draai het cijferwiel 1 keer met de wijzers van de klok mee en laat de pijl stoppen op het cijfer 10.
Draai het cijferwiel daarna, tegen de wijzers van de klok in, terug en laat de pijl stoppen op het cijfer 40
Steek nu de sleutel in het slot en draai aan de sleutel om de deur te openen
Voor het sluiten van de deur de sleutel weer terugdraaien en het cijferslot een keer helemaal ronddraaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit was het uiteindelijke goede antwoord; Zoals telefonisch besproken op 23 april stuur ik u hierbij de code van de Topkidkluis.

Draai het cijferwiel 1 keer met de wijzers van de klok mee en laat de pijl stoppen op het cijfer 10.
Draai het cijferwiel daarna, tegen de wijzers van de klok in, terug en laat de pijl stoppen op het cijfer 40
Steek nu de sleutel in het slot en draai aan de sleutel om de deur te openen
Voor het sluiten van de deur de sleutel weer terugdraaien en het cijferslot een keer helemaal ronddraaien.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding