Is betaaldag.nl echt kosteloos lenen? Of is dat bedrog?
Op deze site over gelezen: http://www.200eurolenen.net/. Ik wil dit doen aangezien ik een klein bedrag willen lenen :).
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Lenen. Vragen over bankieren, belastingen, beleggen, cryptocurrency, economie, sparen, uitkeringen en toeslagen en verzekeringen vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Op deze site over gelezen: http://www.200eurolenen.net/. Ik wil dit doen aangezien ik een klein bedrag willen lenen :).
Vraag: je hebt een hypotheek van 200.000 euro en een woning waarde van 280.000 euro en ik neem een woz krediet van 50.000 euro op.
Nu komt er een schuldeiser met een hoge (voor ons) onbetaalbare schuld. Als hij beslag legt op de woning en het huis verkoopt, moet dan naast de hypotheek ook eerst het woz krediet afgelost worden? Of blijft dit krediet gewoon doorlopen en heb je dit dus ook nog als een schuld lopen?
Ik had een flits krediet aangevraagd van 350 euro die ik in een week (vandaag) moest terug betalen. Normaal kreeg ik altijd een dag van te voren een betalingsherinnering die ik nu dus niet gekregen had. Toen ik online wilde betalen kon ik nergens mijn ideal betaalknop vinden dus ik nam contact op met de klantenservice (0,70 cent p/m) en kreeg te horen dar er geen betaling open stond en alles voldaan was. Toen ik zei dat ik nergens vanaf wist en vroeg wie er dan voor mij betaald had konden ze mij niet beantwoorden en dat ze alleen konden zien dat het betaald was. Verbaast zei ik nog dat het een mooi kerst cadeau was.
Ik werd achterdochtig en dacht dat er mischien opzet in het spel was, omdat bij niet tijdig betalen er een flinke rente en incassokosten bovenop komen. Ik belde toen nogmaals naar de klantenservice met de zelfde vraag en had het telefoongesprek opgenomen. Weer kreeg ik het zelfde antwoord waarna ik vroeg om een bevestiging per email dat ik id geen betalingen meer had openstaan en die heb ik dus ook ontvangen. Tevens heb ik een nieuw flits krediet aangevraagd wat normaal ook niet mogelijk is als het vorig krediet niet op tijd is afgelost. Deze heb ik inmiddels ook toegezegd gekregen. Moet ik mij nu zorgen gaan maken op onaangename verassingen.
Kunnen ze mij verplichten dat terug te betalen ondanks het hun fout is en dat ik het gesprek opgenomen heb als bewijs en een bevestiging per email heb gekregen dat er geen betalingen meer open stonden?