Stuurt DEGIRO post als je een rekening opent?

Ik wil een rekening openen om te beleggen bij DE GIRO. Je hebt dan natuurlijk het verificatie proces en moet daarbij o.a. een foto van je identiteitsdocument maken. Mijn vraag is: stuurt DEGIRO ook papieren post, bijvoorbeeld een brief waarin staat dat je rekening is geopend of iets dergelijks?
Misschien heeft iemand ervaring met dit proces bij DEGIRO?

3 maanden geleden
in: Beleggen
LeonardN
3 maanden geleden
Mag ik je vragen wat de vraag achter de vraag is? Wil je juist wel of juist geen post ontvangen? Het zou mij verbazen als DeGiro post stuurt. Een bedrijf dat sinds 2008 opereert zal behalve datgene wat juridisch niet anders kan/mag veelal e-mail of de app zelf gebruiken om je in te lichten.
Ik krijg van mijn bank (rabobank) ook amper nog post.
Ritsuka
3 maanden geleden
Ik krijg bijna nergens meer post van, denk ook niet dat DEGIRO dat doet

Geef als eerste antwoord