Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Spaargeld investeren en investering verdubbelen

Hoe zou je 15.000 euro kunnen investeren en je inleg verhogen met weinig risico ?

Wat is volgens jullie een goed investering?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dingen die te mooi lijken om waar te zijn, ZIJN ook te mooi om waar te zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Op je spaarrwkening zetten.
Je loopt bij investeren altijd risico. Er is niemand die je een zak geld komt brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.000 investeren en een hoog rendement tegen laag risico is onmogelijk.

Als zo een kans zich zou voordoen, zou -in een vrije markt- iedereen hem grijpen, waarbij mensen met elkaar gaan concurreren. Jij wilt 15.000 investeren voor een rendement van 10%? Weet je wat...dan doe ik het voor 9.9%. Dat gaat net zolang door tot risicobeleving van de investering en rendement met elkaar in evenwicht zijn.

Als je weinig risico wilt lopen is een spaarrekening de beste keuze (garantie over je inleg tot € 100.000). Als je een iets hoger rendement wilt, kun je een deposito overwegen, maar dan kun je gedurende de looptijd niet meer aan je geld komen. En als de rente stijgt (wat te verwachten is) dan loop je dat voordeeltje mis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een investering van € 15.000 wilt verdubbelen en je inleg wilt verhogen moet je nog eens € 15.000 investeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jah zo kan ik een miljoen sparen.:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik reageer slechts op wat gevraagd wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij bedoel je iets anders dan dat je gevraagd hebt.
Dus verbeter je vraag
Misschien is USMarkets.nl iets hiervoor. Zitten uiteraard wel risico's aan vast. Zonder risico's is een utopie!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding