Is het verstandig om zzp naast vaste baan te doen?

Hallo, ik heb een vaste baan bij een bedrijf. Maar doe ernaast nog schoonmaak werk. Nu willen de mensen waar ik schoonmaak mij in dienst nemen ivm de kosten die ze maken. Nu mag ik van mijn bedrijf in overleg wel eventueel een 2e baan maar stel dat ik dat zou doen, wat hou ik daar dan van over? Is het nog wel interessant om dat dan erbij te doen? Hoop dat het verhaal
Een beetje duidelijk is zo.

3 uur geleden
ronron1212
3 uur geleden
Wat je overhoud is afhankelijk hoeveel je bij elkaar gaat verdienen de belasting wordt in schijven geheven van tot zoveel en dat daarvandaan weer tot. elke schijf heeft weer een hoger percentage.
ronron1212
3 uur geleden
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/inkomstenbelasting/heffingskortingen_boxen_tarieven/boxen_en_tarieven/overzicht_tarieven_en_schijven/
tinus1969
een uur geleden
Wat je voor precies/waarmaak je je precies zorgen om? Je schrijft ‘ik doe ernaast nog schoonmaak werk‘, dus dat doe je blijkbaar al? Of is dat onbetaald?
fremar
3 minuten geleden
https://www.kvk.nl/starten/beginnen-als-zzp-er-naast-loondienst-een-stappenplan/

Geef als eerste antwoord