Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang duurt het voordat mijn DigiD-account is geactiveerd?

Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt van mijn DigiD-account. Papieren kan ik helaas ook niet meer vinden. Ik heb dus een nieuw account moeten aanvragen. Hoe laat duurt het voordat ik mijn account kan activeren?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het duurt vijf werkdagen.
Je ontvangt binnen 5 dagen een activeringscode per post. Met je gebruikersnaam, wachtwoord en de activeringscode kun je dan je DigiD activeren.
(Lees meer...)
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Volgens mij moet je een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen en niet opnieuw een account.
SimonV
7 jaar geleden
DigiD:
"Als u uw gebruikersnaam en wachtwoord bent vergeten, dan moet u opnieuw een DigiD aanvragen." https://www.digid.nl/vraag-en-antwoord/ik-ben-mijn-gebruikersnaam-en-wachtwoord-vergeten/
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image