Ik kan niet inloggen op beveiligde omgeving ondernemers van de belastingdienst, hoe nu verder?
Ik ben verplicht om voor mijn nieuwe bedrijf BTW aangifte per kwartaal te doen. Ik wil dus graag voor eind april aangifte doen.
Als ik probeer in de loggen via de beveiligde omgeving van de belastingdienst wordt ik naar een andere pagina geleid waar ik moet inloggen met mijn DigiD. Als ik dit doe krijg ik een foutmelding.
Het is vreemd dat ik moet inloggen met mijn DigiD omdat ik een brief heb thuisgekregen waarin staat dat ik met een ander password moet inloggen (icm met mijn BSN). Toen ik deze brief ik Januari ontving kon ik inloggen op de omgeving met het toegestuurde password. Er lijkt dus iets te zijn veranderd?
Via de site van de belastingdienst kwam ik op deze site terecht, omdat ik hen helaas niet direct een email kan sturen. Ik zou graag met iemand in contact willen komen van het webcare team van BDzakelijk, om vervolgens deze conversatie via de mail voort te zetten.
Alvast bedankt voor uw hulp.
Mvg,
Tim Lucas
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.