Staat iedereen met een eigen bedrijf in de min?
Ik ben nu pas 16 jaar maar mijn ouders hebben een eigen metaalbewerking bedrijf. als ik vraag om te shoppen of iets leuks te gaan doen is het altijd: ja is goed hier heb je een tientje. dan denk ik altijd van tja.. als we er niet goed voorstaan kunnen ze dat ook gewoon zeggen. nu zat ik net langs mijn moeder die haar geldzaken aan het bekijken was en zag ik dat we behoorlijk wat in de min staan. aangezien dit een anonieme vraag site ik zeg ik ook dat het -50.000 is. ik heb zelf geen economie in mijn vakkenpakket op school zitten dus heb totaal geen idee of dit hoort bij zo'n bedrijf en of dit überhaupt veel is?
Ik vraag me af hoe jij kon concluderen dat het er zo slecht voor staat. Dan heb je toch een totale V&W rekening nodig. Ik kan me voorstellen, dat een startend ondernemer in de min staat. De kosten gaan voor de baat immers?? Feit is wel, lijkt mij, dat je als startend ondernemer je zich bewust moet zijn om tegenslagen in de beginfase op te kunnen vangen. Je moet wel over enige solvabiliteit beschikken en kredietwaardigheid
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.