Welke kinderkosten mag je WEL aftrekken van de belasting?
Er zijn heel veel sites die aangeven wat je NIET mag aftrekken van de belasting aan kinderkosten maar kan bjina niets vinden over wat je dan wel mag aftrekken van de belasting (per kwartaal).
bv Hypotheek (bruto, netto?), voeding, kleding, benzine, gas, water, licht etc. Wie heeft er wel een lijstje??)
En in welke verhouding moet dit berekend worden? De kids zijn hier 50% van de tijd bij mij en ik ontvang geen alimentatie of kinderbijslag.
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/relatie_familie_en_gezondheid/relatie/alimentatie_2013/betaalde_alimentatie_andere_onderhoudsverplichtingen/uitgaven_voor_levensonderhoud_kinderen_jonger_dan_21_jaar/uitgaven_levensonderhoud_kinderen_jonger_dan_21_jaar
Die link van jou ken ik al maar dat geeft mij geen duidelijkheid zoals ik al in mijn eerste vraag heb aangegeven. Ik heb begrepen dat ik bv wel kosten voor gas, licht, water, kado's, kleding en vakantie mag aftrekken (als ik boven een bepaald bedrag per kwartaal uitkom). Wie kan me hier wel mee helpen? groet, Pino
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.