zal de belastingdienst mij geloven als ik veel minder loon heb ontvangen als op de jaaropgave staat?
In 2012 ben ik mee overgenomen door een nieuwe eigenaar en de oude eigenaar moest mij in de afrekening het vakantiegeld en de verlofuren die ik over had uitbetalen. deze bedragen staan wel op de jaaropgave, maar ik heb het geld nooit van hem betaald gekregen. Ik heb het geld wel betaald gekregen van de nieuwe eigenaar, maar nu staat het dus op 2 jaaropgaven en moet ik ruim 1340euro huur en zorgtoeslag terug betalen omdat ik boven de huurtoeslaggrens kwam.
De oude werkgever had overal schulden (betaalde mij ook altijd te laat) en zit nu in schuldsanering en heeft een bewindvoerder.
Hoe kan ik aantonen dat ik dat geld niet ontvangen heb? Ik heb een afdruk gemaakt van de bijschrijvingen met zijn rekeningnummer en daar zijn over 2012 maar 3 betalingen te zien, waarvan 1 zelfs te laat was en van 2011 was.
het zou wel te gek zijn dat ik nu alles terug moet betalen omdat een vorige werkgever de lonen niet heeft betaald!
Wie kan mij helpen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.