Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als een ondernemer zijn belastingaangifte gaat uitbesteden aan een accountant, welke informatie moet dan verstrekt worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

als het goed is geeft de accountant aan welke papieren hij nodig heeft
om tot een goede berekening te komen ga dus in gesprek met je accountant en vraag wat hij nodig heeft

Toegevoegd na 52 seconden:
ik maakte in excel zelf een kasboek met inklomsten en uitgaven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heel de financiele administratie, alle inkomsten en uitgaven, en bonnetjes van kosten, bankafschriften, BTW,de gehele reutemeteut. Het liefst enigszins inzichtelijk.
Er zijn nog steeds ondernemers die schoenendozen inleveren. Maar dat maakt de rekening van de accountant wel weer een stuk hoger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is vragen naar de bekende weg ;-)
Je moet gewoon alle informatie verstrekken die de accountant nodig heeft om je aangifte te kunnen doen. En als jij wilt dat er gekeken wordt naar alle mogelijkheden die de belastingwetgeving biedt, dan moet je zoveel mogelijk informatie geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image