Hoe kan ik belasting terugvragen zonder jaaropgaaf?
Ik heb het afgelopen jaar tot en met november bij Albert Heijn gewerkt en ik ben in oktober begonnen bij kruidvat. Ik heb dus twee maanden twee baantjes gehad. Bij Albert Heijn is er altijd loonheffingskorting toegepast en heb ik nooit belasting betaald. Bij kruidvat is de loonheffingskorting niet toegepast, omdat ik toen ik daar begon al een andere baan had. In de maanden oktober, november en december heb ik daar loonbelasting betaald en dit wil ik graag terug vragen. Daar heb ik een jaaropgaaf voor nodig van Albert Heijn en van Kruidvat. Die van kruidvat heb ik, die van Albert Heijn niet. Het is mogelijk om mijn jaaropgaaf van Albert Heijn online te downloaden, maar ik weet mijn wachtwoord en gebruikersnaam van die site, Accounting Plaza Pay Clear, niet meer. Ik kan op die site dus niet inloggen.
Weet er iemand of het ook mogelijk is om mijn loonbelasting, 75 euro, terug te vragen zonder jaaropgaaf van Albert Heijn, of weet er iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik weer kan inloggen op die site. Alvast bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.