Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb februari 2011 aangifte bij de belasting gedaan voor het jaar 2009 wanneer zou ik dat bedrag kunnen verwachten?

De voorlopige aanslag had ik al in april ontvangen.
De teruggave van 2010 heb ik al in juli ontvangen maar die had ik dan ook op tijd ingediend. Hoe lang mogen ze er maximaal over doen? ik hoorde via via maximaal een jaar omdat ik ook een jaar te laat was.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

U heeft de voorlopige aanslag (teruggave) 2009 al in april ontvangen. De definitieve aanslag laat, begrijp ik, even op zich wachten. Dat kan betekenen dat er een extra controle plaatsvindt. Maar ook een goede kans dat de definitieve aanslag op € 0 uitkomt. Formeel heeft de Belastingdienst de tijd tot drie jaar na afloop van het belastingjaar om de aangifte definitief te maken. Dus eind 2013.
fisbel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die vraag had ik vorigjaar ook.Weet je wat ik gedaan heb?Ik heb gewoon met de belastingdienst gebeld en dit aan hun gevraagd.Wel eventjes genoteerd wanneer ik gebeld had en met wie ik had gesproken zodat als er problemen kwamen ik kon weten met wie ik had gesproken.
Telefoonnummer is gewoon via 0900-8008 op te vragen (nummerinformatiedienst,bijzonder tariefkosten voor je telefoon).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing