Ben ik nu de enige met inmiddels al een ordnermap vol met wat er fout gaat bij de Belastingdienst?
Nu gaat er bij mij voor de derde keer binnen één maand iets fout tussen mij en de Belastingdienst. En ik krijg er zo langzamerhand een punthoofd van...
Begin juli ligt er weer zo'n blauwe envelop in de bus met de mededeling dat ik geen aangifte eerste kwartaal 'bla bla bla' had gedaan. Ik verschrikkelijk boos naar mijn accountant toe. Die blijkt met de 'Noorderzon' vertrokken te zijn. Maar gezien de tijdsdruk wilde ik de aangifte dus maar zelf gaan doen. Op 22 juli is er een nieuwe geruikersnaam en wachtwoord aangevraagd. En vandaag 3 weken later al voor de derde maal. Aldus de Belastinginspecteur die ik net gesproken heb...
Wanneer wij met aangifte iets fout doen dan worden we daar verschrikkelijk hard op afgestraft. Maar de Belastingdienst mag ongestoort fout op fout maken. En dan zijn ze ook nog gepiekeerd, wanneer je ze daar op wijst. Met een standaard opmerking: "Dan bewijst u dat toch!" Hoe gemakkelijk is het dan wel niet om het systeem van de Belastingdienst door te spitten?
En maar blijven zeggen: "Leuker kunnen we het niet maken. Wel gemakkelijker. Of ben ik nu de enige met inmiddels al een ordnermap vol met wat er fout gaat bij de Belastingdienst?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.