Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Betaling online lukt niet, wat doe ik fout?

11 euro dat het bedrag is van mijn aankoop online website van bol.com voor belgie saldo rekening meer dan voldoende toch telkens problemen verschijnt op je kaartlezer telkens het woord invoer ongeldig. is dit een fout of wat? van mijn bankkaart of de bank zelf? bank belfius

Picture for question
2 maanden geleden
in: Bankieren
1.5K
ronron1212
2 maanden geleden
Voer je wel het totale goede bankrekeningnummer in?
ronron1212
2 maanden geleden
Of het getal dat je als respons krijgt om in te voeren?
fremar
2 maanden geleden
gebruik met usb kabel of zonder? soms gaat het een beter dan het ander.
Edraket
2 maanden geleden
Misschien is er een storing.
Morgenvroeg nog eens proberen.
Niet te vroeg, als er een storing is moet deze eerst worden verholpen.
LeonardN
2 maanden geleden
Check vooral hun site. Kijk even of je wel een klein bedrag over kan maken naar iemand anders. 1 euro naar je vriend of moeder ofzo. https://www.belfius.be/webapps/nl/selfcare/belfius/belfiusdirectnet/kaartlezer
Inekez1
2 maanden geleden
Doet je kaart het wel bij een geldautomaat of betaalautomaat? Zoja, dan ligt het niet aan je kaart. Krijg je de melding 'invoer ongeldig' direct als je je kaart leest? Dus nog voordat je iets hebt ingetoetst? Dan ligt het aan je kaart, of je steekt de kaart verkeerd om in de kaartlezer. Of komt de melding nadat je iets hebt ingetoetst? In dat geval heb je iets verkeerd ingetoetst.
Bij welke invoer gaat het fout? Heb je misschien net een nieuwe pas? Die moet vaak eerst eenmaal gebruikt worden bij een geldautomaat of betaalautomaat waar je je pincode bij gebruikt. Daarna kun je m pas thuis gebruiken in de kaartlezer.
lakotaxox200
2 maanden geleden
ik ben reeds bij mijn bank geweest daar was alles in orde. betalen met kaart na aankoop in de winkel ook geen enkel probleem het is steeds bij bol.com be. er word niets aangedaan
reus_lucius
een maand geleden
vraag gebeurt dit ook bij andere webwinkels? HEb je al eens contact opgenomen met Bol.com en hun gevraagd of zij dit probleem herkennen? heb je iemand (vriend, man, vriendin pa, ma of ?) die het voor je kunnen betalen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

omdat het alleen maar in nederland kan, kun je zelf verandere moet je belgie invoeren en het bedrag
(Lees meer...)
een maand geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding