Hoe kan ik een rekening afschrift printen van paypall?

Voor een heronderzoek moet ik een rekeningafschrift overleggen van paypall. weet iemand hoe ik een rekeningsafschrift kan printen?

2 dagen geleden
in: Bankieren
LeonardN
2 dagen geleden
Waar strand je in het proces?
Kan je de rekening niet vinden.
Niet downloaden
Niet openen
Niet printen
reus_lucius
2 dagen geleden
LeonardN Ik kan inloggen en krijg dan gelijk mijn saldo te zien. Zie nergens een mogelijkheid om posten in te zien of een rekeningafschrift te downloaden
Ritsuka
een dag geleden
Ergens bovenaan staat het, mijn activiteit of transacties heet het

Antwoorden (2)

Digitale rekening downloaden en dan uitprinten (als je zelf een printer hebt).
Heb je zelf geen printer, dan de rekening op bijv. een USB stick zetten, waarna je die meeneemt naar een printgelegenheid.
2 dagen geleden
Ga naar Paypal en log in.
Ga naar "activiteit"

Daar kan je of klikken op een bepaalde betaling en dan zie je er meer over.
Je kan ook klikken rechtboven op een soort downloadteken en dan kan je daar veel gedetailleerde aangeven van waar tot waar je een overzicht van wil.
Je kan zelfs een soort rapportje laten maken over een bepaalde periode.
Toegevoegd op 16 september 2024 18:02: tekst
2 dagen geleden