Welke bank heeft nog een digipas voor niet-zakelijke rekeningen?
Zo'n apparaatje waarmee je geld kunt overboeken via internet.
LeonardN
11 maanden geleden
Bij de Rabobank kan* ik nog steeds gebruik maken van een Rabo Scanner.
*In sommige gevallen moet ik er zelfs gebruik van maken, zoals bij het eerste gebruik van de Rabo App.
Ikhebgeenidee
11 maanden geleden
Volgens mij ING en ABN (en Rabobank). RegioBank lijkt het nog te hebben, maar er mee te stoppen. ASN lijkt het ook, nog, hebben.
Kijk op de website van een bank en zoek naar info over online bankieren.
jc54
11 maanden geleden
Een apparaatje waarmee je geld kunt overboeken via internet, dat is tegenwoordig een smart-phone.
Ritsuka
11 maanden geleden
@LeonardN: klopt, ik heb ook een Rabo Scanner, moest ik laatst nog gebruiken bij een groot bedrag overboeken.
Pieterke
11 maanden geleden
Bij abn amro kan ik nog steeds met de e.dentifier inloggen maar daar gaan ze binnenkort mee stoppen.
ronron1212
11 maanden geleden
Is niets over bekend nog dus graag een link waarin dat staat @Pieterke
Pieterke
11 maanden geleden
@ r onron1212: Van ABN A. Bericht gekregen per mail en met de bank gesproken. Zou al in juni ingaan maar is verschoven naar onbekende datum. En ik heb zelf het nummer van de bank gebeld. Het waren dus geen oplichters de mij gebeld hadden.
LeonardN
11 maanden geleden
https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/abn-amro-e.dentifier-verdwijnt
LeonardN
11 maanden geleden
Je stelt dat er niets over bekend is en vraagt om een link.
Hoe dan ook, zou ik niet naar de ABN AMRO overgaan als je gebruik wil gaan maken van een e.dentifier als ze 2 jaar geleden al aangegeven hebben hier mee te gaan stoppen als het kan.
Pieterke
11 maanden geleden
@ronron1212: Ik heb de mail niet meer dus kan het niet bewijzen dat ik hem gehad heb maar heb hem denk ik begin dit jaar ontvangen. Hij is wel degelijk verstuurd door de bank zelf.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.