Hoeveel dagen zijn er wettelijk geregeld met een particulier <buurman> om je factuur te betalen?
ik heb een schutting laten plaatsen samen met mn buurman met wederzijdse toestemming. Beide partijen zijn het er overeens om de schutting te plaatsen. Ik kreeg de factuur binnen op 4 november en die moest ik op een redelijke termijn betalen domweg de hovenier moet de leverancier weer betalen en mijn buurman moet mij weer betalen door soort voorschot nota. Welke regels zijn over de betalings termijn <dagen> Deze buurman gaat nu een beetje moeilijk doen over de betaling. en inmiddels is het bijna 1 week geleden. Volgens mij moet hij betalen want de schutting staat precies op de erfgrens en we waren het allemaal erover eens over de vervanging van de schutting. wie weet het juiste antwoord.
het is in goed vertrouwen gegaan zoals met de meeste buren die het uitstekend kunnen vinden. Stel je maakt er een rechtzaak van wie betaald dan de proces kosten. de verliezer of beide de helft. helaas heb ik geen rechtsbijstand verzekering. Wat zullen de proceskosten in deze standaard casus zijn. wie weet het juiste antwoord. best wel bizar
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.