Hoeveel pincode pogingen binnen welke periode?
Normaal heb je drie pogingen om pincode correct in te voeren. Maar geldt binnen 24 uur of een andere periode?
14.9K
14.9K keer bekeken
Amadea
2 jaar geleden
'k Heb gezocht bij de informatie van diverse banken, maar er wordt geen tijd vermeld. Logischerwijze probeer je het toch binnen een paar minuten nog een keer? Het lijk mij niet dat iemand daarvoor pas een paar dagen later nogmaals naar een bankautomaat gaat...
ronron1212
2 jaar geleden
Als je drie maal een verkeerde pincode ingeeft dan wordt de pas voor 24 uur geblokkeerd voor het afrekenen van transacties. Na 24 uur is de blokkade automatisch weer opgeheven. Let op! Gebruik de pas 24 uur na de blokkade, anders gaat de periode van 24 uur blokkade opnieuw in.
Amadea
2 jaar geleden
Maar de vraag is dus binnen hoeveel tijd die drie pogingen plaats mogen vinden.
LeonardN
2 jaar geleden
@ronron1212
Als je nu eens een link toe zou voegen, zou iedereen zo kunnen zien dat je informatie geeft die totaal irrelevant is:
https://movemove.com/service-contact/betaling-beheer/wat-te-doen-als-ik-3-keer-een-verkeerde-pincode-heb-ingevoerd Als je pinpas van je bank blokkeert door 3x de verkeerde code in te toetsen zal je een nieuwe pas moeten bestellen. Daarnaast is er geen periode. Je kan dus twee keer verkeerd tikken, een week wachten 3de keer verkeerd= nieuwe pas bestellen. En dat is ook logisch. Als er een periode was zouden kwaadwillenden gewoon constant die periode wachten en met 9999 kansen vanzelf de pincode "gokken".
https://movemove.com/service-contact/betaling-beheer/wat-te-doen-als-ik-3-keer-een-verkeerde-pincode-heb-ingevoerd Als je pinpas van je bank blokkeert door 3x de verkeerde code in te toetsen zal je een nieuwe pas moeten bestellen. Daarnaast is er geen periode. Je kan dus twee keer verkeerd tikken, een week wachten 3de keer verkeerd= nieuwe pas bestellen. En dat is ook logisch. Als er een periode was zouden kwaadwillenden gewoon constant die periode wachten en met 9999 kansen vanzelf de pincode "gokken".
ronron1212
2 jaar geleden
@LeonardN als je er een link bij doet doe dan een goede dan kan iedereen de juiste info lezen
https://www.rabobank.nl/particulieren/service/betaalpas/betaalpas-deblokkeren
https://www.rabobank.nl/particulieren/service/betaalpas/betaalpas-deblokkeren
LeonardN
2 jaar geleden
@ronron1212
Ik snap niet wat je bedoelt.
In reactie 2 zegt erotisi:
"Pas van bank"
(naast dat de categorie "Bankzaken" is. Jij geeft daarna in "reactie 4" een stuk tekst welke niet van een bank komt (niet van de Rabobank dus), maar van https://movemove.com een bedrijf welke tankpassen uitgeeft, geen bankpassen. Ik heb geen tekst gekopieerd dus kan daar ook geen link geven.
Jij geeft dus een stuk tekst die niet op de besproken situatie slaat, maar daarnaast geef je ook de link niet weer zodat het voor anderen moeilijker is aan te tonen DAT je tekst niet op de situatie slaat.
Mijn vraag is dus ALS je een stuk tekst kopieert of je ook de link erbij kan geven. Dat scheelt werk in het aantonen of een stuk tekst wel/niet relevant is voor de discussie.
"Pas van bank"
(naast dat de categorie "Bankzaken" is. Jij geeft daarna in "reactie 4" een stuk tekst welke niet van een bank komt (niet van de Rabobank dus), maar van https://movemove.com een bedrijf welke tankpassen uitgeeft, geen bankpassen. Ik heb geen tekst gekopieerd dus kan daar ook geen link geven.
Jij geeft dus een stuk tekst die niet op de besproken situatie slaat, maar daarnaast geef je ook de link niet weer zodat het voor anderen moeilijker is aan te tonen DAT je tekst niet op de situatie slaat.
Mijn vraag is dus ALS je een stuk tekst kopieert of je ook de link erbij kan geven. Dat scheelt werk in het aantonen of een stuk tekst wel/niet relevant is voor de discussie.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.