Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Bij een betaalverzoek is er nog niets terug te boeken. Terugboeken (storneren) kan pas als er een overboeking (betaling) heeft plaatsgevonden.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Computoon
3 jaar geleden
Alleen automatische incasso's kunnen een gedurende bepaalde periode worden teruggedraaid. Andere betalingen niet.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Er is verwarring in de vraagstelling gekomen. Ik bedoelde 'als ik iemand een betaalverzoek heb gestuurd en hij deze heeft betaald, kan hij daarna nog zijn geld terugboeken/krijgen?'
Computoon
3 jaar geleden
Nee. Alleen als je zelf het geld terug betaalt. Er is maar 1 betaalmiddel dat een betaler kan laten terugdraaien gedurende een aantal weken en dat is een automatische incasso.
Als je iets hebt betaald via IDEAL, dan kun je dat niet terugboeken. Dit kan alleen met een automatische incasso.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image