Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na 3x foutief mijn wachtwoord te hebben gebruikt kom ik de ING app niet meer in. Wat moet ik doen?

ik heb laats perongeluk mij ing wahtwoord van de app) te vaak verkeerd ingevoerd ((3x) en kom er nu niet meer in wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Bankieren
tinus1969
6 jaar geleden
https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/mobiel-bankieren-app/index.html
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Klantenservice ING Particulier - ING
https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index.html
Telefoon. Klantenservice: 020 22 888 88.
Alarmlijn: 020 22 888 00.
Schade melden: 088 66 33 444.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Je bank bellen en melden dat je app is geblokkeerd zij zullen je dan verder kunnen helpen.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
tinus1969
6 jaar geleden
Internet is sneller: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/mobiel-bankieren-app/index.html
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/mobiel-bankieren-app/mobiele-pincode.html
als dit niet werkt inderdaad contact opnemen met de betreffende bank. Dan is er echt iets anders aan de hand.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image