Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen over Financiën. Specifieke vragen over bankieren, belastingen, beleggen, economie, lenen, sparen, uitkeringen en toeslagen en verzekeringen vind je in één van de subcategorieën.

Nieuwste vragen

Ik kan niet meer via IDEAL betalen, weet iemand raad?

Een heel merkwaardig probleem. Hetzelfde gehad bij de vorige (windows) pc.
eerste maand(en) na aanschaf van elke (windows 10/11) pc, kan ik gewoon
alles betalen via de identifier en IDEAL. Dan ineens onstaat het volgende :
Ik kan bij een webshop gewoon de bestelling afronden, maar bij betalen
via IDEAL kom ik in het IDEAL scherm terecht,. en dan blijft het schermpje
van de idenifier gewoon blanco. er staat dan op mijn pc-monitor
dat ik mijn pas moet invoeren in de identifier, maar er gebeurd niets,
het schermpje blijft blanco. op OK drukken geeft
3 Schildjes te zien welke betekenen dat het ding werkt.
Ik wordt dan altijd gedwongen de betaling te annuleren.
Ik heb al een nieuwe identifier: met zelfde probleem.
De Bank (ABN) zegt dat ik via de app of qr moet betalen, en is vrij onbehulpzaam, ze willen er niets van weten en doen beetje uit de hoogte.
Ik heb geen mobiel internet of telefoon geschikt tot app-bankieren.
Ik kan wel gewoon inloggen op de bank website met diezelfde
identifiers..(?) en wel betalen via bankoverschrijvingen online, maar
niet/nergens met IDEAL. Let wel; de eerste maan(den) werkte IDEAL wel
(na aanschaf van een nieuwe pc).
Heb geen schulden of te laag saldo.
Identifier software herinstalleren werkt niet.
Firewall uitzetten werkt ook niet.
Heb Kaspersky AV Plus, deze uitzetten levert ook niks op. Gebruik geen VPN.
In de instellingen van windows staat ook niks wat ik kan aanpassen.
Op het internet is hierover letterlijk niks te vinden (wat kan helpen).

4 maanden geleden
in: Bankieren
3.9K
0

Oneerlijke autoverhuurder, toch geen teruggave na betwisting Rabobank, wat te doen?

Bij een autoverhuurbedrijf is onder druk toch een extra verzekering afgetroggelt. Alle bewijzen zijn ter betwisting bekeken door de Rabobank, deze stelt echter niets voor mij te kunnen doen omdat ik de overeenkomst/ betaling digitaal heb ondertekent gedaan heb...de Rabobank ziet wel dat er sprake is van oneerlijke praktijk, maar stelt dat eea een overeenkomst is tussen de autoverhuurder en mij en zij er dus geen partij in zijn..wat te doen?
...dank voor de antwoorden die ik inmiddeld kreeg...ik merk hieruit wel dat ik mijn punt van aandacht wat duidelijker moet stellen: Onder druk, dan beboel ik: Ze hebben een VLOTTE BABBEL EN OVERTUIGINGSKRACHT VOORAL EXTRA TE VERZEKEREN! Ik voelde aan alles dat het een dubieuze kant op ging...maar ze schetsen met veel bravour een beeld van ellende als je niet extra bij-verzekerd.

Met respect wil ik de BEDWETERS erop wijzen de reviews te lezen van Klass Wagen Boedapest.
NB: Sunny Cars is een betrouwbare nederlandse aanbieder....door omstandigh niet terrecht deze keer, en week ik uit naar Rentallcars, daar extra verzekering afgesloten (WTC).. laten zien bij Klass wagen, ondanks dat is hun overredingskracht zo sterk dat je overstag gaat.

LET OP: het totaalbedrag van de betwisting is 185,35 van dit bedrag is 150 BORG...DIT BORGBEDRAG wordt dus NIET aan mij door KLASS WAGEN teruggestort!

Iedereen dank ..ook de slimmerikken

4 maanden geleden
in: Bankieren
2.3K
1