Bestaan er cadeaubonnen voor prostitueebezoek?
Een vriend is binnenkort jarig en staat al een tijd droog.
Maar dank voor de bijval. ;)
Naja... ik was er wellicht nooit opgekomen als hij niet zelf sporadisch zou hebben aangegeven dat hij een bezoek aan een prostituee wel eens overwogen heeft, maar niet echt durft. Het is een nogal introverte en wat verlegen kerel.
Met een dergelijk cadeau kan hij het bijna niet meer blijven dralen. Desnoods zetten mijn vriendin en ik 'm bij de deur af. ;)
Nou ja, ik heb inmiddels met enkele clubs contact gehad. Als je maar betaalt is er veel mogelijk, merk ik. ;) @Erna55
Is wel een issue, ja.
Heb met een club gebeld en sommige 'animaîtresses' zijn erg gewild en kunnen het beste vooraf gereserveerd worden. Maar ik laat de keuze inderdaad het liefst aan hem op het moment dat hij daar is.
Moeten we het nog even over hebben met deze club.
Per mail hebben we ook andere clubs benaderd voor een soort offerte, dus dat is ook nog even afwachten.
We zitten in ieder geval te overwegen om hem met twee dames op te zadelen (figuurlijk dan); komt er meteen een diepgewortelde wens van 'm uit... :)
Klinkt misschien wat ouderwets, maar we hebben liever niet dat hij weet wat we ervoor neergeteld hebben.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.