Nederlandse Bruiloft, hoe moet ik gefeliciteeren en wie allemaal? wat moet ik aantrekken, wat moet ik voor kadoo geeven?
Hallo ;) Nederlandse Bruiloft wat moet ik doen?
Dus. Ik ben duitse en woon sins iets meer dan een jaar ook weer in duitsland naar een tijdje nederland (overijssel) heb nu sins rond 5 maand een superleuk vriendje uit limburg... mijn probleem is dat over paar weeken zijn broer gaat trouwen... ik weet niks over (nederlandse) bruiloften. :(
Toen de Tante van me Ex ging trouwen had ik goeie excuuses verzonnen om er niet te verschijnen. maar ik denk als ik er niet naar toe ga is mijn vriendje mss boos op mij. en de schoonzus van hem vind ik ook heel aardig zij heeft mij met soliteeren gholen omdat mijn nederlands niet zo goed is.
Ik was niet een op een duitse bruiloft, een van me beste vrienden ging rond anderhalf jaar geleden gtrouwt maar toen zat in nederland en moest werke. ok was wel een op bruiloft van mij nicht. maar zijn trouwde mt een buitenlander en ze hadden niet vel geld en ja dus het was denk ik veeeel anders dan dat wat mij binnenkort verwacht. en ja nederlanders vieren / gefelicitteren sowieso anders (verjaardagen, oudjaar etc)
Ik weet gewoon niet... hoe moet ik gefeliciteeren en wie allemaal? wat moet ik aantrekken (qua kleeding bedoel ik), wat moet ik voor kadoo geeven (zit op dit momeent zonder werk en moet hard spaaren voor verhuizen en thailand vakantie) ...
Hoop dat jullie mij goeie adivis kunne geeven,
want ik wil mijn vriendjelief gewoon blijmaaken :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.