Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik een vraag niet vinden met de zoekfunctie?

Had net gezocht op ''gelukkig nieuwjaar" en "wensen" maar de vraag over het gelukkig nieuwjaar wensen die al gesteld was kwam niet tevoorschijn. Gevolg: mijn zelfde vraag werd verwijderd. Op zich logisch, dibbele vragen zijn irritant maar het was niet mijn schuld...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
761

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als ik zoek op "gelukkig nieuwjaar" staat ie als 2e vraag.

Als ik zoek op "gelukkig nieuwjaar wensen" dan staat ie zelfs bovenaan.

Ik denk dat je de opties van het zoeken even moet nalopen.

Hoe doe je dat? Klik op

> Toon meer zoekopties

Vink alle vierkante hokjes aan.
Bij sorteren op kies je 'relevantie' (meest linkse ronde bolletje)

Zoek dan opnieuw en dan zal elke zoekopdracht waarschijnlijk betere resultaten geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Om de privacy enigszins te beschermen, heeft men dat weggelaten en ik vind dat heel goed...

En als je dan tegen dat aanloopt zoals jij dan is dat spijtig, maar weegt niet op tegen de goedbedoelde privacy van Gv...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Privacy, ja, goeie,... ??? (minnetje is niet van mij overigens)
Zie de bron, de vraag waar het om gaat staat bovenaan. Let er op, dat je hiervoor eerst de keuze moet maken om de nieuwe vragen bovenaan te tonen (Sorteren op - Nieuwste eerst).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zoekfunctie werkt volgens mij alleen op trefwoorden die je zelf bij je vraag kan invullen.
En daar bij werkt de zoekmachine ook nog eens woordspecifiek. Als ik het woord net een tikje anders zou spellen als het trefwoord vind ik de vraag ook niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat komt o.a. door het feit dat niet iedereen "tags" toevoegt bij zijn vraag. Als je een trefwoord invoert bij het stellen van de vraag is die later veel beter terug te vinden!
Ook ik vergeet geregeld één of meerdere trefwoorden in te vullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding