Hoe organiseer je een leuk verjaardagsfeestje?
Op zondag ben ik 21 jaar geworden. Maar aangezien ik een best kleine familie heb, was het nogal saai. En aangezien ik toch wel meer vrienden heb, wil ik ze uitnodigen voor een verjaardagsfeestje, maar ja, een probleem. Wat moet ik doen?
1 vriend komt sowieso wel, maar de rest, dat weet ik niet. De een kan ik net aan een vriend noemen. 2 anderen wonen in Limburg of daar in die regio (Dus 2 uur reizen naar mijn woonplaats in Zuid Holland). Dus ja, het moet wel iets zijn.
Ik wil het liefst gaan bowlen. Maar goed, ik weet dus niet of ik dat red met de hoeveelheid geld die ik heb. Ik weet wat het ongeveer kost, 27.50 per maand. Maar geen inkomen en ja, me verjaardagsgeld, moet ik achter de hand houden, aangezien ik anders in Oktober rood kom te staan. En daarbij, om je vrienden 2 uur te laten reizen voor 1 uur fun, dat gaat mij gewoon te ver. Zwemmen is ook leuk, wel betaalbaarder, maar heb geen zwemkleding.
Thuis heb ik het probleem van ouders. Ik denk niet dat ze het prettig vinden als ik met 5 mensen constant heen en weer loop. Ook ben ik geen actief iemand. En erg verlegen.
Dus, kan iemand me helpen? Iedergeval wat opties te noemen. (Houd je betweterigheid lekker weg AUB, ik hoef niet te weten dak moet afvallen of me geld gewoon moet besteden, ik wil ideeën, geen bemoeienis.)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.