Weet iemand of er ook dropletters verkrijgbaar zijn voor sinterklaas?
Ik heb ze ooit jaren en jaren geleden gezien bij een snoepwinkel in Veenendaal, toen was ik nog een klein onschuldig meisje die in de Sint geloofde :-)
Maar die winkel bestaat niet meer, en de dropletter heb ik ook nooit meer gezien.
Iemand een idee?
Drop liefhebber pur sang !
Cath, ik ken het, ik zit hier ook met grote zak Jokertjes bij de PC, hoewel ik eigenlijk geen drop mag, maar ja, het vlees is zwak!
http://z4.invisionfree.com/chino4real1/ar/t7933.htm
een of ander forum of zo
Maar ik heb dat (min of meer) ondervangen, door " Sinterklaas letters van drop in te tikken".
Tja, aardig, maar uiteraard wil ik dan een dropletter die net zo groot is als de gemiddelde chocoladeletter...
Ik weet niet welke smaak dat was :-( Ik had hem aan de Sint gevraagd, maar helaas niet gekregen.
om daar deze vraag eens te "droppen". De reactie: Beste C4th, Wij verkopen ze niet, maar ik weet niet of ze wel bestaan!
Helaas.. maar wel een idee voor volgend jaar!
Bedankt. Gr Roberto
Dropwinkel.eu ----------------------
Dat biedt dus hoop :)
Maar goed we hebben nog een paar weken...ik vind chocolade zo vies he! Dus een dropletter zou lekker zijn. Ik heb vorig jaar weer 3 chocoladeletters gehad, en ze liggen er nog, samen met die van 2008, 2009 en 2010...
Desnoods doneer je ze aan de voedselbank. Vast en zeker dat er daar wel mensen zijn die er blij mee zijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.