Wat koop je voor je 'schoonzoon' (muziek en metalcore) die je voor het eerst ontmoet met het Sinterklaas uitje?
Mijn dochter heeft nu een aantal maanden een relatie met een jongen die zij heeft ontmoet nadat zij het huis uit is gegaan (studeren, kamers). Door haar drukke schema van school, stage, sociale leven, en haar vriendje natuurlijk hebben wij nog geen gelegenheid gehad om deze jongen te ontmoeten.
A.s. zaterdagavond gaan wij dus met z'n allen uit om Sinterklaasavond te vieren, inclusief 'schoonzoon' die wij dan ook voor het eerst zullen ontmoeten.
Het enige wat ik van mijn dochter hoor is dat hij veel houdt van muziek en gitaarspelen ( en van haar ;-) ) en in een metalcore bandje zit. Om hun - als studenten- niet teveel op kosten te jagen hebben we een bedrag afgesproken van rond 15-20 euro per persoon voor die avond.
Maar wat koop ik dan die jongen voor dat geld wat binnen zijn interesses ligt?
Het enige wat ik kan bedenken is een paar plectrums ofzo, desnoods aan een ketting (ja, bestaat echt en nog mooie ook), maar die dingen kosten haast niks en ik wil hem ook niet laten optreden als B.A. van The A-Team ;-)
Voor de rest heb ik helemaal geen verstand van zijn muziekgenre, dus wie o wie kan mij hierin helpen denken?
Toegevoegd na 13 minuten:
Goede tips allemaal, maar wat zijn dan voorbeelden van Metal Core bands, hetzij voor CD's, hetzij voor een toegangskaartje? :-/
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.