Hoe laat je kinderen Sinterklaas beleven?
Laat je ze elke dag de schoen zetten, bij stout niks er in
of elke dag een kleinigheidje?
of bij stout geen schoen zetten?
of afentoe de schoen zetten?
Ik doe dus elke dag schoen zetten en een kleinigheidje er in, zijn ze echt vervelend geweest dan een briefje er in van de Sint dat ze dus niet lief zijn geweest en dat ie vanavond weer komt .Het hoeft niet duur te zijn. Af en toe een klein kadootje tot 5 euro,en afwisselend met zakje pepernoten, choco letter, choco sigaretten.
Een kennis van mij laat ze alleen op zaterdag avond schoen zetten, ik vind dat niet echt kunnen, kinderen komen elke dag op school en dan is het meteen heb je wat in je schoen gehad? De kinderen zeggen dus 3 weken lang nee, dat vind ik dus erg sneu voor die kinderen.
Op Sinterklaas avond geven wij rond de 100 euro per kind uit, we hebben 2 kinderen.
Wat is nu wijsheid? want in principe pas vanaf een jaar of 4 gaan ze het echt beseffen, met een jaar of 7/8 is het geloof er al weer af.
Toegevoegd na 2 uur:
Door mijn kinderen dus zelf elke avond hun schoen te laten zetten komen ze zelf al met "mama vanavond niet nu zijn andere kinderen aan de beurt. Dat vind ik echt geweldig van ze! Want die horen op school dat andere "weer 'niks hebben gehad dus doen ze dat nu uit hun zelf en dat vind ik echt super!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.