Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet leuke schoenkadootjes voor een jongen van 8 jaar.

Onze zoon van 8 jaar gelooft nog in Sinterklaas, zal wel het laatste jaar zijn. Maar waar vindt je nog leuke, kleine schoenkadootjes voor een redelijke prijs? Ik wil nl. geen dure kadootjes in de schoen doen, die zijn voor 5 december zelf.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

bij blokker kruidvat marskramer intertoys en bartsmit heb je vaak al heel leuke schoen cadaeutjes voor weinig geld het is wel afhankelijk van wat hij leuk vind maar in die leeftijd doen speelgoedautotjes het volgens mij nog heel goed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kruidvat, Trekpleister, Zeeman, Lidl, witteboekenwinkels ...

Toegevoegd na 6 minuten:
Zaterdag heb ik bij het Kruidvat drie schoencadeautjes gekocht: Slimy, een klein knuffeltje cq. sleutelhanger van Spongebob en een kleurboek. Totale kosten: 3,50
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de speelgoed winkel is er vaak nog wel genoeg te vinden hoor. Meestal bij de kassa zelf.

Het ligt er ook aan wat hij nog leuk vind.

Kleine doosjes lego (technisch lego) zou kunnen bijvoorbeeld.
Puzzel
Klein spelletjes (bijvoorbeeld reisedities)
Of gewoon een chocoladeletter
14 jaar geleden
Eigenlijk moeten er helemaal geen kadootjes in de schoen maar 'n snoepje of iets dergelijks.

Zelf had ik de richtlijn om hooguit 1 x per week een echt kadootje in de schoen te doen en verder af en toe wat snoepgoed, maar zeker niet elke avond en zeker niet altijd 'n pakje.

Goedkoop scoren kun je ook bij de Action: stuiterballen, auto'tjes, knutselmeuk, mini-spelletjes, sleutelhangers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De HEMA heeft tegenwoordig een leuk assortiment speelgoed, redelijk geprijsd.

In de categorie jongens, onder de vijf euro, is in de webshop op dit moment veel uitverkocht, maar het zou best kunnen dat die dingen wel gewoon in de winkel liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing