Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Door allerlei omstandigheden (familie naar t buitenland etc) zit ik v 40+ deze kerst alleen. Normaal geen probleem,maar wat doe je als alles dicht is?

Natuurlijk kan ik tv kyken,maar de hele dag? Neh écht niet. Trouwens allex fijne kerst en alvast thanx voor de ideeen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Kerst
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je kunt een wandeling maken, of een boek lezen, maar dat gaat ook een keer vervelen natuurlijk.

Toen ik nog alleen was - en niet altijd zin had om twee kerstdagen bij familie te zitten - heb ik een paar jaar geholpen bij zo'n kerstviering voor daklozen, en een keer voor gehandicapten. Ontzettend leuk om te doen, heel gezellig ook, en je doet er ook nog iets goed mee. Vrijwel in elke grote stad wordt wel iets georganiseerd, waar ze ook 'last minute' wel een handje hulp kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er ging iets mis bij de reactie dus dan hier nog maar een keer( levert nog een punt op ook)

Droomkoningin... ;-)

Hier in Gelderland ( nw veluwe) is ook alles dicht. Als ik naar de bioscoop wil moet ik naar een grote stad, in mijn geval Almere. Misschien is dat in Limboland ook zo?!
En anders op de bank, onder een dekentje, flesje wijn en de tv aan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga twitteren
of de kersttoespraak van de koningin lezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens of je nog een klusje in huis hebt wat je al langer aan het uitstellen bent en normaliter niet aan toe komt.
Of ga eens wat bakken of koken b.v.
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing