Waar is een rookbom het goedkoopst?

Een rookbom en geen stadion fakkel(bengaals vuur dat niet)

3 uur geleden
tinus1969
3 uur geleden
Zijn rookbommen eigenlijk wel legaal?
fremar
3 uur geleden
Het is altijd aan te raden om de specifieke regels en voorschriften te controleren bij de lokale autoriteiten of de gemeente voordat je rookbommen gebruikt.
Castle
2 uur geleden
Rookbommen zijn legaal. Deze mogen alleen als noodsein gebruikt worden. Indien het voor de lol wordt afgestoken mag dit alleen op tijden waarop het voor normaal vuurwerk geldt.

Geef als eerste antwoord