Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe komt het dat in de loop der jaren je smaak veranderd van eten.?

ik luste vroeger heel graag witte bonen in tomatensaus en nu vind ik het echt niet meer lekker hoe kan dat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
822

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tja dat kan met meerdere dingen te maken hebben.

Misschien dat het zo is dat de witte bonen nu op een andere manier gekweekt worden, of dat ze anders bereid zijn.
Wellicht komen ze nu ineens uit een totaal ander land dan die bonen van vroeger.
Wie weet zijn er nu bepaalde geurstoffen,smaakstoffen aan toegevoegd.
Of misschien is de tomatensaus totaal anders.

Daarnaast is het zo dat als je iets vaak eet/doet, de lol er snel van afgaat.
Ik heb me vroeger een keer ziek gegeten aan stroopwafels,sindsdien vind ik er niets meer aan.
Wellicht heb je gewoon te vaak witte bonen gegeten en heb je nu zoiets van, zo veel bijzonders is het niet meer, je hebt namelijk steeds meer andere gerechten gezien en ontdekt.
Vroeger stonden de witte bonen bij jou op
1, tegenwoordig weet je dat er nog veel meer dingen zijn die je lekker vind, en zijn de witte bonen wat weg gezakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Witte bonen in tomatensaus is eigenlijk heel simpel voedsel. Het is zetmeelrijk en nogal zoetig door de tomatensaus. Als je ouder wordt neemt doorgaans de hang naar zoetigheid af en wil je voedsel met een meer gecompliceerde smaak.

Tip: probeer eens witte bonen (zonder tomatensaus) in een zelfgemaakte minestronesoep, uiteraard naar een goed recept. Grote kans dat je de combinatie witte bonen met tomaat dan veel meer weet te waarderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding