Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn de shakes van b.v. kruidvat net zo goed als Herbalife shakes?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Shakes zijn een prima hulpmiddel om tamelijk snel af te vallen maar als ik je een goede raad mag geven: vraag je af hoe je op gewicht denkt te blijven als je met die shakes stopt. Van mij hoefde het niet zo snel. Ik ben gemiddeld een halve kilo per week afgevallen met koolhydraatbeperkt/eiwitrijk door minder te eten maar in verhouding de koolhydraten drastisch te beperken en dus in verhouding meer vlees, vis eieren etc. te eten. Daar ben ik in 5 maanden toch mooi tien kilo mee kwijtgeraakt. Door op een minder streng regime over te schakelen lukt het heel aardig om op gewicht te blijven. :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Ze zijn allemaal even slecht.
Als je elke dag een normaal ontbijt lunch en avondeten neemt, heb je deze onzin shakes (wat trouwens geldtrekkerij is) niet nodig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk zullen ze wel ongeveer dezelfde werking hebben. Alleen die van kruidvat zullen iets goedkoper zijn.

Ik sluit me aan bij mijn voorganger: Gewoon gezond eten, goed ontbijten, goed bewegen is belangrijker dan je lijf vol gooien met poederdrankjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die shakes zijn niet meer dan eiwitpoeder met een smaakje en (helaas) chemische zoetstof. Ik zou gewoon de goedkoopste nemen omdat ik me geen enkele reden kan indenken waarom die slechter zouden zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image