Wat voor magnetron voedsel is lang buiten de koeling houdbaar?
Situatie: magnetron maar geen koeling. Vraag: opzoek naar magnetron voedsel wat VOLLEDIG buiten de koeling houdbaar is.
De ‘reserve-status’ van die Sneldiners hield in dat ik ze doorgaans pas tegen de uiterste houdbaarheidsdatum opwarmde, en er dan de volgende dag weer een nieuw aangekochte voor in de plek legde. Het assortiment was tamelijk beperkt, en ik vond ze niet zo lekker als koelversmaaltijden, maar het was fijn om er altijd een in de kast te hebben liggen, voor het geval dat.
Ik kan me voorstellen dat meer mensen dergelijke producten vooral als noodvoorraad kochten en ze alleen uit de kast pakten als na een aantal maanden de houdbaarheidsdatum in zicht kwam. Dan kun je je voorstellen dat de omzet op die manier nogal laag wordt!
Ik heb vanmiddag nog even op de website van de maker gekeken, want zij hebben er tenslotte wel de kennis voor in huis.
Ze blijken (op het gebied van buiten de koeling lang houdbare kant-en-klare hoofdgerechten) nu alleen nog een paar stoofgerechten in eenpersoons porties in blik te maken: zie https://struik.nl/stoofgerechten/ .
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.