Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang kun is blik knakworsten nog houdbaar na openen?

Kan ik de helft van het blik vandaag opeten, en de rest bijv. volgende week, als ik het in de koelkast bewaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Een dag of 3 a 4 na het openen is wel mogelijk,lijkt mij,mits idd gekoeld. Of de KNAK er dan nog in zit,weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens de Bewaarwijzer van het Voedingscentrum kun je artikelen uit een geopend blik twee dagen in de koelkast bewaren, mits overgebracht in een plastic bakje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij het blikje weer goed afsluit zijn de knakworstjes nog zeker 5-6 dagen houdbaar .
Omdat ik het een tijdje terug aan een slager in de super heb gevraagd .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe de worstjes in een ander bakje zoals een diepvries/tupperware bakje en sluit het goed af. Bewaar je ze in het blikje dan gaat het blikje oxideren (doordat er zuurstof bij gekomen is) en gaat je worst naar blik smaken. Je kunt ze dan na ca. 5 dagen nog eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image