Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is popcorn te combineren met lavendelsuiker?

Ik heb thuis lavendelsuiker en ik wil er graag iets mee doen. Past lavendelsuiker bij popcorn? Past ook vanillesuiker bij popcorn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
726
Amadea
8 jaar geleden
Bij vanillesuiker kan ik me nog voorstellen dat het smaakt bij popcorn. Maar lavendelsuiker echt niet. Dat is meer voor cake en pudding.
Erna55
8 jaar geleden
Je kunt het proberen, dan weet je of je het lekker vind.
paulus811
8 jaar geleden
Je kunt hooguit voor een paar dubbeltje mais de boot in gaan. Koken is en blijft proberen met afwisselend successen en mislukkingen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Popcorn kan je met van alles kruiden. Doe ze in een kom en doe er eventueel wat gesmolten boter bij voor extra smaak. Vervolgens kan je er kruiden over strooien en waarom zou je er dan geen lavendel- of vanillesuiker over kunnen strooien?
Ik kruid popcorn wel eens met kaas en uienpoeder, harissa, gezouten karamel en chocolade of ook wel chilipoeder en ook dit is dan een toch smakelijke combinatie is gebleken.
Als jij van de smaak van lavendel houdt, dan zal jij het vast ook lekker vinden smaken als je het aan de popcorn toevoegt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je er eens wat anders mee wilt doen, dan kan je er heel goed cup-cakes mee maken, door de gewone suiker door lavendelsuiker te vervangen. Gewoon dezelfde hoeveelheid als in het recept is aangegeven.Je kunt er ook nog een heerlijke scrub voor je handen en voeten voor maken door de suiker te vermengen met wat olijfolie of andere geurige olie. Als je je handen ermee inwrijft en daarna afspoelt heb je heerlijk zachte en geurige handen erdoor gekregen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding