Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik gebruik sinds kort proteïne repen. Als ik zo'n reep eet maakt het dan voor het resultaat uit op welk moment van de dag ik hem neem?

None

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
822
Amadea
10 jaar geleden
Verwacht je daar dan iets van? Het maakt toch ook niet uit of je 's morgens of 's avonds een kom yoghurt met muesli neemt?
Ritsuka
10 jaar geleden
wat wil jij er als resultaat van hebben? waarom eet je die repen? als het om de eiwitten gaat kun je ook een bak kwark eten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bedoelt zeker vóór 't sporten of er na.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik train iedere dag 1,5 uur kracht training en sport daarnaast ook nog zo'n 1 á 2 uur (cardio) en wil graag meer spieren ontwikkelen
Ritsuka
10 jaar geleden
je traint 3,5 uur? elke dag? dat is wel heel erg veel.
train je voor de olympische spelen? anders is zo lang echt zonde van je tijd.
Utrecht
10 jaar geleden
Voor de marge en winst van de repenfabrikant maakt het niet uit op welk moment van de dag jij je repen eet. Als jij maar blijft geloven dat het effect heeft en deze overpriced producten blijft kopen.
Zoals al gezegd kan je beter normale eiwitrijke voedingsmiddelen eten zoals magere kwark en mager vlees (m.n. kip).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Minimaal 2 max 3,5 wil graag een top conditie onderhouden aangezien ik net 18 kilo ben afgevallen focus ik me nu op spier opbouw en gezonde voeding. Ik probeer dus veel eiwitten binnen te krijgen eet veel eieren maar daar zit veel cholesterol in, het probleem is dat ik vegetarisch ben verschillende soorten vis (zoals zalm) eet ik wel maar ik woon nog thuis en die vind mij moeder vrij duur.
Ritsuka
10 jaar geleden
maar je kunt ook prima resultaten bereiken met 1 uur trainen, en dat hoeft echt niet elke dag te zijn. Ga jij dit de rest van je leven volhouden? elke dag zo lang trainen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind sporten een hele fijne tijdsbesteding. Heb een split schema dus mijn spieren krijgen genoeg rust de sportschool instructeur zegt dat dit iedere dag kan. Aan kracht training is dit 1/1,5 uur voor de rest zijn dit less Miles lessen zoals sh'bam, grit, body balance
Ritsuka
10 jaar geleden
dan eet je zeker ook wel aardig wat op een dag, anders houd je dat nooit vol.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaa klopt indd ik eet met namen veel gezonde tussendoortjes zoals fruit, noten, havermout repen dat soort dingen. En indd grotere maaltijden en tussen het sporten soms wat.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Slechts minimaal. Vooruitgang wordt voor 95% behaald op basis van hetgeen je op dagbasis binnenkrijgt. Bij echte pro's kan het moment van inname wel net dat procentje verschil maken waardoor zij een wedstrijd winnen/verliezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding