Wordt je van space cake net zo high als dat je wiet zou roken?
Mijn dochter vraagt of ze een keer space cake mag maken.Zelf ben ik er niet zo thuis in, hebben jullie een antwoord en misschien wel het recept?
42.3K
42.3K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sjemig de pemig....mijn dochter baks tosti's ; lijkt me wel zo prettig eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1 April opwarmertje?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit zijn toch dingen die ouders horen te verbieden! Of ben ik de weg kwijt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee hoor een dood serieuze vraag, en zeker geen 1 april gra.
Ik zit de hele dag tussen de pubers in hun en je moet eens weten hoeveel er van hen gewoon "stoned"in de klas zitten. ( erger nog als ik sommige verhalen tussen de kids mag gelovern die ik opvang)
Ik heb liever dat mijn dochter dan gewoon thuis experimenteert met toezicht als stiekem achter het schoolgebouw of tijdens het uitgaan. Bovendien vind ik het wijs en een compliment dat ze het eerst nog even komt vragen, verder heeft ze de leeftijd dat ik het niet meer kan verbieden.
Ik heb liever dat mijn dochter dan gewoon thuis experimenteert met toezicht als stiekem achter het schoolgebouw of tijdens het uitgaan. Bovendien vind ik het wijs en een compliment dat ze het eerst nog even komt vragen, verder heeft ze de leeftijd dat ik het niet meer kan verbieden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat je tussen pubers zit die stoned in de klas zit, wil toch niet zeggen dat je het recept voor space cake moet gaat zoeken voor je dochter.
En het was pas écht wijs als ze er geen zou willen.
Dat was een complimentje waard geweest.
En het was pas écht wijs als ze er geen zou willen.
Dat was een complimentje waard geweest.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik had een schoolwissel overwogen.....oh nee, wacht, dat HEB ik ook gedaan.
Nou ook nog effe gezellig thuis leren drinken en roken, komt helemaal goed. Sexuele voorlichting al achter de rug ??
Nou ook nog effe gezellig thuis leren drinken en roken, komt helemaal goed. Sexuele voorlichting al achter de rug ??
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgendekeer een xtc pil
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goed dat je het gewoon wilt zien wat ze doet! deel lekker in de ervaring, dan haal je het verbod er af, en gaat het gezond verstand er tenminste in!!! Goede keuze hoor. prima. zolang ze ook weet wanneer ze nee moet zeggen. DAT is pas belangrijk. GEEN harddope was de regel van mijn ouders, en daar kon ik me prima aan houden. Met mate softdrugs, net zoals je zorgvuldig omgaat met alcohol en medicijnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lijkt mij een gevalletje voor jeugdzorg, dit soort mensen zouden geen kinderen mogen hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe oud is je dochter? anders kan ik natuurlijk niet zeggen wat 't beste is :) Eerst een beetje inzicht krijgen in de situatie. 2 vragen dus. Wat voor vrienden heeft ze? Hoe denk je dus over ze? En vraag 2: Hoe oud is ze?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alleen een persoonlijke ervaring, bij de reacties dus: de enige keer dat ik een echt afschuwelijke ervaring heb gehad met wiet/hash, was met zelfgebakken spacecake. Omdat je het effect niet direct voelt, is het heel moeilijk doseren. Tegen de tijd dat je voelt dat het wat te veel is, is het veel te laat. Je kunt dan alleen nog wachten terwijl het effect eerst nog naarder wordt en dan maar langzaam afzwakt.
Wat er zo naar aan was: ik heb de hele nacht wakker gelegen met hartkloppingen, in de greep van een ondefinieerbare maar grote angst. Zo heftig, dat ik de volgende dag niet in staat was om naar mijn werk te gaan, terwijl ik normaal een "'s avonds een vent (vrouw), 's ochtends een vent (vrouw)" type ben.
Het wonderlijke was dat de volgende ochtend bleek dat mijn man precies dezelfde ervaring had gehad. Maar we waren allebei te opgesloten in onze paranoïde wereld om het van elkaar te merken, terwijl we samen in bed lagen.
Voor mij: eens maar nooit weer. Een joint kun je tenminste gewoon uitmaken als het niet lekker meer is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een dergelijke ervaring heb ik ook twee keer gehad SuzyQ, maar 1 keer was dat bij spacecake en de andere keer bij een joint. Toen ben ik uiteraard helemaal gestopt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.