Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

In de natuur eten ze vis en vlees, rauw en ongezouten!
Vooral zout is slecht voor hun nieren, niet geven dus.
Misschien heb je in de vriezer iets van vis of rauw vlees?
Als je het heel even in de magnetron zet, nadat het ontdooid is, zodat het lichaamswarm is en je geeft het in niet te kleine stukjes eet je kat het wel als hij echt honger heeft gekregen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

een muis vangen, of een visje
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als @FaberYejo maar zin heeft om een dier te vangen voor zijn kat :) Heen en weer naar de supermarkt is sneller +1
rebecca
14 jaar geleden
dat is idd sneller denk ik ja hihi
Je kunt het proberen met bladerdeeg (bijv. kaasvlinders), slagroom, stroopwafels (met échte roomboter), stukjes brie, spaggetti napolitana met verse parmezan erover geraspt, of Pringle-chips extra-hot.
Dat bietst de mijne tenminste, als ze de kans krijgt ;-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon met de pot mee laten eten vond mijn kat vroeger ook veel lekkerder. En voor er commentaar komt het diertje is 16 jaar geworden, overleden door een auto ongeluk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo ging het bij ons vroeger ook,en ze zagen er goed uit.
+1
allereerst even een preek, sorry.
een dier is een verantwoordelijkheid die je op je neemt, je moet er goed voor zorgen.
te lui is geen reden!
supermarktvoer is bepaald niet het beste voer trouwens, bij de dierenspeciaalzaak verkopen ze beter voer.

maar goed; antwoord op je vraag: in principe kan je de kat een geklutst ei geven, vis (mag rauw, maar niet te vaak), en vlees, liefst rauw.
wat je niet mag geven zijn rauw varkensvlees en gekruide/gezouten vleeswaren.
helaas is het probleem dat katten door alle geur- en smaakstoffen die in supermarktvoer zitten, het vlees of de vis vaak niet lusten.
ze moeten er echt langzaam aan wennen.
ik kan je dus alleen aanraden toch maar voer te gaan kopen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
:) graag gedaan, ik kan het soms niet laten ;)
rebecca
14 jaar geleden
+

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding