Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je een zak skittles of M&M's kopen met alleen maar groene skittles of M&M's?

Ik wil als cadeau voor iemand een glazen pot met alleen maar groene skittles of M&M's erin maken. Waar kan je een zal met alleen maar groene skittles of M&M's kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Via M&M's kan je persoonlijke M&M's samenstellen. Dus ook alleen groene, zie daarvoor de bronvermelding. Ik denk wel dat je ze zelf nog even in een glazen pot moet stoppen, ik heb via M&M's eens persoonlijke M&M's gemaakt, maar die kwamen in een zakje in een doosje.

Verder kan je in snoepwinkels in je omgeving kijken, soms hebben ze daar een bak met éénkleurige snoepjes, misschien niet de echte M&M's of Skittles, maar misschien wel een B-merk 'chocolade met gekleurde suikerlaag' of iets in die richting.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Je kunt niet één kleur bestellen, je moet er minimaal 3 kiezeb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neehoor, ik heb het bestelproces gevolgd. Je kiest 2 kleuren, maar je kan ook 2 keer dezelfde kleur kiezen.
In de M&M store in New York kun je ze per kleur 'tappen'. Goedkoop is dat niet, per 450 gram is het 13 dollar, ongeveer 10 euro.
(Lees meer...)
paulus811
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image