Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Worden de Kruidvat snoepbakken weleens schoongemaakt en zo ja, hoe vaak?

Wilde vanmiddag een paar perzikjes pakken, maar was van gedachte veranderd toe ik zag dat de hele bak vol lag met een laag suiker van enkele centimeters waarmee je makkelijk 2 lege zakken kan vullen. Ranzig! :(

Hoe vaak worden die snoepbakken eigenlijk gereinigd?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Daarvoor zal je toch een Kruidvat-medewerker moeten aanspreken. En wel van die bewuste winkel.
jc54
15 jaar geleden
Ik vrees hooguit één keer per jaar. Wat een gore troep zeg.. Ik vraag me ook af hoe dat bij Jamin etc gaat... Er is toch geen énkele controle?! En al die brutale mensen die er een snoepje of twee jatten! Asociaal en goor!! Mij niet gezien.. Dan maar verpakt snoep!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel herkenbaar wat je schrijft. Het schoonmaken zal niet vaak gebeuren, daarom zit ik ook nooit in die bakken te graaien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb het eens gevraagd. Ze zeiden dat de bakken schoon gemaakt worden als ze leeg zijn of bijna leeg zijn. Maar of dat een eerlijk antwoord was?

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij da Jamin in Haarlem schalkwijk is de regel; Elke week en anders zo nodig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In principe zullen ze dat doen als hij leeg is. Maar dat is bijna nooit omdat hij altijd bijgevuld wordt.

Ik vind het ook te ranzig voor woorden. Iedereen zit er met z'n handen in (ook de medewerkers) en die bakken zijn gewoon smerig.
Nee hoor, voor mij alleen verpakt snoep!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing