Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik turks fruit kopen in buurt van Groningen?

Ik vind ze nergens of als ik ze dan vind in een supermarkt, zijn ze meestal niet te vreten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Banketbakker Schlaman geprobeerd? Topkwaliteit. Als-ie er nog is tenminste. Op het A-Kerkhof, of de Vismarkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als ze het hier niet hebben, weet ik het niet meer!
http://www.winkellesouk.nl/
In de Folkingestraat in Groningen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Turks fruit in de supermarkt zoeken?? En opeten, niet lekker?
Kan me voorstellen dat ze het niet in de supermarkt hebben en als ze het al hebben een video/DVD lijkt me niet echt lekker...

Je kan hem hier online bestellen: http://www.dvdwinkel.nl/Turks_fruit-p-100479.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Turks fruit waar xottiex het over heeft is snoepgoed, mierzoet maar óók erg lekker :)
Cryofiel
14 jaar geleden
Ik zag deze vraag, en wilde de vraagsteller al naar De Slegte verwijzen. Daar hebben ze dat boek vast nog wel liggen. Maar Rick1234 was me voor. Met de film in plaats van met het origineel, maar het idee was hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-P
In de delicatesse-zaak aan de Folkingestraat, daar hebben ze diverse lekkernijen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing