Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het verschil met koken tussen keramische pannen en andere pannen?

zie de vraag.

Toegevoegd na 3 minuten:
andere pannen = pannen van andere materialen zoals bijvoorbeeld RVS of gietijzer.

Toegevoegd na 20 minuten:
Wat ik eigenlijk zoek is het antwoord van iemand met PERSOONLIJKE ERVARING.
In het antwoord staat een gekopieerd stukje van een site, ja dat feitelijk.

Toegevoegd na 5 dagen:
Hartelijk dank allemaal voor de antwoorden en reacties!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je pannen van aardewerk, of pannen met een keramische laag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pannen met een keramische laag bedoel.
En dan graag persoonlijk ervaringen, (de reclame/marketing "feiten" heb ik zelf al gevonden op diverse sites).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas! Ik weet "alles" (nou ja, je begrijpt wat ik bedoel) over aardewerk pannen, maar ik heb totaal geen ervaring met keramische pannen.
Maar ik heb wel hele goede verhalen erover gehoord, mits het geen goedkope troep is.
Een paar weken geleden stond een professionele kok met een demonstratie in Het Kookpunt (R'dam), en hij gebruikte deze pannen. De demo was niet over de pannen, trouwens. Helaas heb ik geen vragen over de pannen gesteld, jammer voor je...!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat was een uitgelezen kans geweest!
Het probleem, bij andere gelegenheden, is dat je altijd reclame informatie krijgt als je iets wilt weten, terwijl je veel meer hebt aan persoonlijke (al dan niet jarenlange) ervaring.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Voordelen: