Bevat lactose vrije melk hormonen?
halfvolle melk/magere melk/volle melk bevatten wel hormonen.
4.7K
4.7K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lactose is melksuiker.
Antoni
12 jaar geleden
Je bedoelt: "Bevat lactosevrije melk hormonen?". Toch? Dus of melk zonder lactose (wel) hormonen bevat?
Door je verkeerde gebruik van die ene spatie, las ik eerst je vraag zo: "Bevat lactose vrije melkhormonen?", maar dat bedoel je niet, toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde eigenlijk of lactosevrije melk hormoon pus cellen bevat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft zelf het antwoord hieronder, wat wil je nu exact weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan melk nou weer hormonen bevatten? Dat zit toch al in je lichaam?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HelloKitty gebruik google -.-. Melk bevat hormonen en puscellen omdat kalf snel moet groeien...
Antoni
12 jaar geleden
nelly3:
Weil citeerde deze tekst: "Hormonen en pus in melk
Het zijn overigens niet alleen de hormonen in melk en melkproducten die de conditie van onze huid verslechteren. Ook de hoeveelheid pus is een boosdoener. Elke liter melk mag wettelijk gezien een maximaal aantal puscellen bevatten. Dit zijn er enkele honderden miljoenen. De pus is afkomstig van ontstekingen in koeienuiers. Naast niet echt gezond is het drinken van melk met pus overigens ook een erg onsmakelijke gedachte." van deze website http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/80381-meer-kans-op-puistjes-door-het-drinken-van-melk.html als reactie op de vraag van hellokitty98, die eerst een antwoord was.
Die tekst gaat echter alleen over "gewone" melk.
Zijn vraag gaat nu over lactosevrije melk. Misschien is die melk, wat hormonen betreft, anders dan "gewone" melk.
Dus hij geeft het antwoord niet zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JA klopt, ik heb teveel hormonen in mijn lichaam daardoor groei ik heel snel in spier massa en krijg ik ook puistjes op me rug en schouders...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je dat spul willen drinken als vervanging van melk? Tenzij jij nog een zuigeling bent, heb je melk helemaal nergens voor nodig. Stap gewoon over op thee. Dat is een stuk goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Melk is rijk aan goedkope eiwitten goed voor proteïne shakes/proteine smoothies/ etc.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.