Kan je een Philips Senseo Sarista koffiezetapparaat de bean-funnels ook zelf vullen met koffiebonen?
2.4K
2.4K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik verwacht van niet......+1 ben benieuwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de bodem er uitsnijden. alleen kan je hem dan niet meer goed afsluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vroeg ik me ook al af, sinds er reclame voor gemaakt wordt op tv. Goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel gram bonen zit er eigenlijk in zo'n funnel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je de top er niet afwippen, net als de detol handwas apparaat navul dinges?
Tis ff een gedoe maar het afgelopen jaar heb ik zo al €20,- bespaart.
Tis ff een gedoe maar het afgelopen jaar heb ik zo al €20,- bespaart.
paulus811
12 jaar geleden
Hoe is de smaak van die koffie? Ben er benieuwd naar, maar ben nog geen ervaringen tegen gekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De smaak van de koffie is heerlijk. Een prima apparaat.Lekker warme koffie en de geur doet je denken aan de koffie van vroeger. Maar het vervelende is dat de Bean Funnel nog niet in de winkel verkrijgbaar is. Dus nu wel een apparaat staan, maar geen koffie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de koffie is heerlijk ,
vandaag heb ik de bovenkant mooi rond voor 3/4 open gesneden, het is wel erg dik plastic, maar gelukt, en heb de funnel nagevuld, en het werkt prima, ik denk dat ik op zoek ga naar een mooi passend dekseltje, (op ieder potje past er 1) en voorlopig de funnel gaat na vullen met de lekkerste boontjes die ik tegen komt,
vandaag heb ik de bovenkant mooi rond voor 3/4 open gesneden, het is wel erg dik plastic, maar gelukt, en heb de funnel nagevuld, en het werkt prima, ik denk dat ik op zoek ga naar een mooi passend dekseltje, (op ieder potje past er 1) en voorlopig de funnel gaat na vullen met de lekkerste boontjes die ik tegen komt,
paulus811
12 jaar geleden
Er stond een demo bij de MediaMarkt en ik heb de koffie geproefd. Het was zeker niet slecht en in ieder geval knetterheet, daar hou ik van. Maar de smaak van Nespresso vind ik toch een stuk beter en met 289 is het niet bepaald een goedkoop apparaatje. En je moet het als DE maar durven om ongeveer 40 euro voor een kilo bonen te vragen. Maar goed Nespresso is ook duur maar dan het je wel echte espresso, want dat is Sarista zeker niet.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.