Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik maak ze schoon en snijd ze in reepjes, dep ze dan goed droog en doe ze in een diepvrieszak met zo`n
zip-loc sluiting. Dan kun je er altijd zoveel uit halen als je wenst. Als ik in de vriezer moet zijn, kneed ik de zak altijd even door, zodat ze "los"blijven. Bij mij moet paprika bite hebben dus ik ontdooi ze nooit maar strooi ze op het laatst door bijv. de goulash en laat ze alleen even meewarmen. Ik vind nl. paprika rauw ook lekker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Gewoon erin leggen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In blokjes snijden en in een diepvrieszakje doen, en als je het gaat gebruiken niet vantevoren uit de vries halen en ontdooien maar bevroren in de pan doen, knijp dan flink in de diepvrieszak zodat de blokjes loskomen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt ze het beste in een zakje op een plek leggen waarbij je de minste kans hebben dat ze geplet worden door andere producten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In een diepvrieszak....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijder eerst de steel en de kern met pitjes. Wat overblijft kan je zonder problemen invriezen, in bijvoorbeeld een diepvrieszakje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vries de paprika's altijd per helft schoongemaakt in een plastic zak in. Gewoon bevroren snijden en bakken of wat je er mee wilt. Handig voor de winterperiode waarin de paprika's soms schreeuwend duur zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt de paprika schoonmaken, in stukjes snijden, in een diepvrieszak of -bak doen en invriezen.
Als je de paprika eerst even een heet water doet (blancheren) voor je hem invriest, blijft de paprika langer houdbaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je 1 soort paprika kookt, gewoon in porties verdelen en invriezen.
Je kunt een hoop invriezen, voor het minste kwaliteitsverlies moet je met -18 graden invriezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing